13. huhtikuuta 2013

Hellöy:)

Moiksumooi!:) Aaattelin ny taas kirjottaa , kun ei oikein mitään muuta tekemistä oo.. No , mutta mää en oo tänään oikee mitään taaskaa tehny, ku kattellu telkkua ja dataillu koneella;) Kamera on äidillä joten en oo saanu pahemmin kuvia , mut voisin kattoo löydänkö jotain vanhoja:) Vaikka tallillta tai jotain muita kuvia.

  Huomenna oon ehkä menossa yhelle kaverille , se ei kyl oo ihan varmaa viel.. Mutta toivotaan parasta! En oo nähny mun kaveria pitkään aikaan sillee kunnolla , oona nähny kyl sen ratsastustunnilla ,mut en pahemmin kerenny puhumaa :d Lähetin just mun kaverille viestin huomisesta mut jään odottelee tänne vastausta:) Lähetti just viestin takas , et se ei käy:(

 Kisoista sen verrran , et en yhtään muista oonko jo kertonu tän , mutta oon siis EHKÄ menossa Annalle yöks 26.4 eli perjantaina:) Koskaa 27 päivä on sitte kisatalkoot :) Jos se perjantai ei käy Annan porukoille nii se lauantai ainaki toivottavasti käy, koska en oo varma sitte saanko sunnuntaina kyytiä , no kyl luulen jos en pääse Annalle , et pöllin jostain sen kyydin:D Jommalta kummalta veljeltä., No ei mulla muuta nyt niitä vähän vanhempia kuvia:) + toivottavasti joku jaksaa lukee tätä:D


^Anteeks kuvalaadut:3








^Kokeilin mun kamerasta kaikenlaisia niitä mitä muokkauksia onka XD mut joo paljon kukkakuvia:33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti