11. huhtikuuta 2013

Moro

Moiksumoooi pitkästä aikaa!:) Sori en oo ehtiny kirjottaa pitkään aikaan ku ooon ollu tallilla ja kavereitten kaa jnee. En oo saaanu nyt mitään kuvia . Paitti no! Äiti oli kuvaamassa mua tallilla tiistaina niin siittä sit tulee vähän kuvia:) Meen tänään Annan kaa kattoo Worm Bodies Bio kaareen :)

    Eli tiistaina menin Arvilla, yllätys! ♥ Mentiin ihan pelkästään koulua:) Menin Arvilla siis ilman satulaa , koska sill on hiertymiä:( Mut ei se mua haittaa! Ilman satulaa on ihana mennä ♥

   Keskiviikkona menin taas Arvilla ☺ ♥ Ja sillon oli puomejaaa;) Noo kaverit yritti saada mut puomikisaan , mut olin silllee 'eemmää ny tiiä , mietin viel viikon' . No llähin sit Henrikankaa viemään Arvia ja Oskaria tarhaan takas , kunnes Anna huus viel ennenku lähin et "mää ny kirjotan sun nimen" no olin sillee "no voi ku kiva.." :DD No mutt siis nyt oon osalistunu siihen puomikisaan 1 luokka ja ne on 28.4.. :) Hrrrh... Jännittäää! Mun ensimmäiset kisat ikinä:o Eli mää oon menossa kisoihin Arvilla , Henrika Oskarilla ja Anna Hirmulla♥ Ft. Anna , Laura , Henrika ja Olka :) Käykääs tsekkaamassa noi blogit;)

   Nooo ei mulla sit sen enempäää , pistän viel kuvia mitä äiti otti:)


                      Arvirakas♥

                         Vasemmalla Lily ja oikealla Sigrid :)
                        Sigrid:)

                             Brava:)
                         :)♥ (c) minä :D



Mut eipä mulla enää mitää muuta:) Moikka♥


-Tiina

3 kommenttia:

  1. jos kaipaat kuvaajaa kisoihin ni tääl on yks vapaaehtonen!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasin :DD! Joo saat tulla kuvaan mun rataa:) Otatko sit myöös mun kameralla;)

      Poista