18. huhtikuuta 2013

Pitkästä aikaa:)

Moiksumooi pitkäst aikaa! :) Mulla ei oo vaan ollu innostusta kirjotttaa.. Mutta kumminkin huomenna on koulussa ruokana hamppari ja ranskiksia:o :D mut jaa huomenna on enkkuaa , matikkaa, 2 h kuvista , maantietoo ja äikkäää... :d

    Tiistaina menin yllätys yllätyys.. Arvilla :D Tottakai , koska kisat on jo ens viikolla!!:oo Meillä oli kisaharjotukset eli mentiin puomeja ja meillä meni mun mielestä tosi hyvin:)!

    Keskiviikkona menin Arvilla ja kisaharjoitukset jatku :D Noo Meillä meni taas hyvin mutta vähän oli puomiradalla sen laukanvaihtojenkaa ongelmaa..:/ Mut ei se mitään! Me mennään Annan ja Henrikankaa lauantaina kolmistee tunnille♥ Tän viikon lauantaina meinaa;) Anna menee Hirmulla , Hemppa Oskulla ja mää arvilla :) ♥ Mää ja Anna suunniteltiin ottaa kamera mukaan joten katsotaan mitä sieltä tulee:) Meillä on tunti 12 aamulla (eiku hei illallaxd), mut mää meen jo 9 , ku äiti ei pääse muuten viemään mua , mut ei se mitään;)

   Ei mulla sit muuta ollu ku moikkaamooooi ☺

-Tiina

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla :) mee kattoo vaik mun blogi :)? http://be-happy-and-live-to-the-fullest.blogspot.fi/

    VastaaPoista